MADE IN ITALY: ЦЕ РЕЧІ, ЗРОБЛЕНІ ДОБРЕ

"MADE IN ITALY: ЦЕ РЕЧІ, ЗРОБЛЕНІ ДОБРЕ"

ДЖУЛІО ЯКЕТТІ - ПРОМІСЛОВИЙ ДИЗАЙНЕР.

У світі є три країни, для яких додання словосполучення "Зроблено в" говорить про певні сталі асоціації чи особливу цінність. Мова йде про Німеччину, Китай та, звичайно, Італію. Якщо “Made in Germany” означає точність, надійність, міцність, то "Зроблено в Китаї" - масове виробництво, без акценту на якість, невелику додану вартість. Але коли ми потрапляємо до "Made in Italy" - нам відкривається світ знань і мудрості, різноманітності та інклюзивності. Світ, де інновації завжди йдуть в ногу з традиціями, що робить нашу країну унікальною для всього світу.

Моя робота доволі часто, майже постійно змушує мене відшукувати неперевершені виробничі можливості задля започаткування та реалізації проєкту: і так вже тридцять років. З першого дня роботи я занурився у вулиці нашої Італії, щоб зустріти людей у місцях, де «відбуваються» речі, де зароджуються думки, які переростають у рішення та виробництво продукції, де відвага обраних лідерів підприємств є основою для першості та неперевершеності, яким немає рівних. З огляду на мій досвід, я міг би сказати, що можу судити, що таке Made in Italy та чому Італія зайняла таку роль у світі. Але я не беруся цього робити. Я можу лише сказати вам, що завжди щиро дивуюся, а часом відчуваю і глибші емоції, коли бачу, наскільки наполегливо італійські підприємці та їхні працівники допомагають нашій країні підтримувати імідж берегині краси та неповторності світу. Іншими словами, я і сьогодні не знаю, чому Італія стала еталоном якості товарів завдяки відомим "4А", на яких базується експорт країни, а саме: Alimentari (продукти харчування), Abbigliamento (одяг), Arredo (меблі) та Automobili/ Automazione (автомобілі та автоматика). Я скажу навіть більше, я не можу пояснити, як Італія утримує першість в таких галузях як, наприклад, машини для виробництва морозива, сантехнічне обладнення, виробництво взуття, окулярів і, звичайно, виробництво макаронних виробів.

Скільки історій переплітається, коли мова йде про Італію та її ставлення до досконалості: можливо, варто було б провести соціологічне, а не економічне, дослідження, щоб з'ясувати, де бере початок наша пристрасть до високої якості. У чому я переконаний, так це в тому, що наші підприємці ніколи не зупиняться в пошуках нових рішень та в перевершенні самих себе. Життєва школа нестабільності сформувала клас жінок та чоловіків, рішуче налаштованих зробити наш світ гарнішим і гостиннішим. У цьому процесі кожен робить свою справу: чи то мова йде про виробництво ліжка, скрипки, видуваної скляної вази - чи про швидкісний червоний автомобіль, що перетинає рівнину, як блискавка, малюючи лінію, що йде від минулого до майбутнього. Саме такий він - італієць, який кожного дня приймає відповідальне рішення Робити Все Добре.

visa mastercard paypal